Starcraft 2
Internet 26th Jun 2007
Gra legenda, będąca już od ’98 roku definicją słowa /grywalność/ doczekała się kontynuacji. Chociaż gra ukazała się w 1998 roku BattleNet nadal nią żyje i wygląda na to, że żyć będzie jeszcze długi czas.
Na oficjalnej stronie gry zachwycać można się prezentacją możliwości nowej wersji. Co prawda filmik w wersji 720×404 zajmuje 268 MB i ściąga się go programikiem o rozszerzeniu exe, ale na szczęcie Wine nie ma z tym problemu a zawartość wynagradza wszelkie trudności.
Całość została oprawiona jak przystało na dzisiejsze czasy w piękną grafikę 3D
zmienny kąt widzenia
i świetne tekstury tła.
Dodano nowe jednostki zgrabnie poruszające się w zróżnicowanym terenie
Ale najważniejsze, że zachowano to co najlepsze — klimatyczną fabułę i grywalność.
Chociaż wątpię, żeby petycja o wypuszczenie StarCrafta na Linuksa odniosła jakiś skutek, to na pewno jakoś się do tego dobiorę.
glhf
Komentarze z jogger.pl
Ten news to już z miesiąc ma, filmikiem zdążyłem się napodniecać razem z resztą maniaków, zapomnieć o SC2 też zdążyłem, bo nic nowego się nie dzieje na stronie. Za postęp uznam pojawienie się sekcji Zergów lub Terran.
kĄt widzenia, GLHF, a nie glfh.
Dokładnie miesiąc i 6 dni, ale wiadomo – sesja ;-)
BTW. Czasami sam się zadziwiam niektórymi literówkami.
Ten statek Protossów powinien się nazywać Motherfucker a nie Mothership… widzieliście jaki ma power? :D
Jak nic się nie dzieje, przecież pisali ostatnio, że już jest praktycznie grywalna wersja i wybrańcy posiadający bilety na najbliższy BlizzCon będą mogli dorwać się do SC2.
Pewnie każda rasa będzie miała jakiegoś Motherfuckera, w końcu zawsze było to bardzo dobrze zrównoważone.
En taro.Czuję niedosyt ,ale obejrzałem filmiki i myślę że st 2 brakuje realności.Pytacie dlaczego?
Ano,jednostki duże nie mogą gnieść i tratować innych.Brakuje murów i bram.
Budynki mają kiepski pancerz i mało punktów wytrzymałości.Może przypominacie sobie
Władcę pierścieni?Tam było na co popatrzeć!!!Chcecie opis doskonałego st 2?
Połączcie Władcę Pierścieni,Warcraft 3 i odrzut z Diablo 2.Jednostki i budynki wszystkich ras powinny być możliwe do naprawy jak w Warcraft 3.
Jeśli gra będzie bez limitu to przy setkach jednostek
przytną się słabsze kompy.A co do grafy,to powinna być
ciemna i surowa,a nie cukierkowa i plastikowa.
Nic o zergach a przecież to najsilniejsza rasa(wygrywam raz za razem grając w pierwszym stadium gry).Dziękuję.